Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Την Πέμπτη 18/10/2012 στο αμφιθέατρο του Αριστοτελείου Εκπαιδευτηρίου πραγματοποιήθηκε ομιλία στους μαθητές του σχολείου και επακολούθησε συζήτηση με θέμα « Ασφάλεια στο διαδίκτυο» Ομιλητής ήταν ο κ. Γεώργιος Κορμάς, Ιατρός,
Την Πέμπτη 18/10/2012 στο αμφιθέατρο του Αριστοτελείου Εκπαιδευτηρίου πραγματοποιήθηκε ομιλία στους μαθητές του σχολείου και επακολούθησε συζήτηση με θέμα « Ασφάλεια στο διαδίκτυο» Ομιλητής ήταν ο κ. Γεώργιος Κορμάς, Ιατρός,
Την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου οι μαθητές του Αριστοτελείου παρέδωσαν τα είδη που συγκέντρωσαν για το «Κοινωνικό Παντοπωλείο» της Ιεράς Μητρόπολης σε αντιπροσωπεία Ιερέων της Μητρόπολης. Η ανταπόκριση των παιδιών στο
Στις 12 Οκτώβρη στο Αμφιθέατρο του σχολείου μας έγινε παρουσίαση και συζήτηση με τους μαθητές για την κοινότητα ανοικτού λογισμικού. Ακολουθεί φωτογραφικό άλμπουμ.
Το Αριστοτέλειο εκπαιδευτήριο, επιθυμώντας να φέρει σε επαφή τα παιδιά με τον κόσμο των χρωμάτων, να κινητοποιήσει τη φαντασία τους να ωθήσει τα παιδιά να εκφράσουν και άλλες πτυχές της