Εκπαιδευτική Φιλοσοφία

Εκπαιδευτική Φιλοσοφία

Εμείς οι ιδρυτές του «ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟΥ», ως μαχόμενοι εκπαιδευτικοί – φροντιστές, γνωρίσαμε την πραγματικότητα της Ελληνικής Εκπαίδευσης για μία 20ετία. Γνωρίσαμε από πρώτο χέρι όχι μόνο τα τρωτά της σημεία, τα αδιέξοδα και της αδυναμίες της, αλλά και εκείνους τους τρόπους που διευκόλυναν τους μαθητές μας να πετύχουν τους στόχους τους και να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους.

Με την εμπειρία που αποκτήσαμε και τη φλόγα που ακόμα καίει μέσα μας για ένα Σχολείο όπως όλοι κάποτε το ονειρευτήκαμε δημιουργήσαμε το ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ σαν τόπο μάθησης και καλλιέργειας των αυριανών πολιτών της πατρίδας μας.

Δημιουργήσαμε ένα Σχολείο που διέπεται από μία συγκεκριμένη φιλοσοφία και ακολουθεί κάποιες βασικές αρχές.

  • Σχολείο φιλικό προς τον μαθητή: Πράγματι εκείνο για το οποίο μπορούμε να καυχηθούμε χωρίς να το αμφισβητεί κανείς είναι, ότι σήμερα στο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ έχουμε μαθητές ευχαριστημένους που έρχονται καθημερινά στο Σχολείο με θετική ψυχολογία και διάθεση. Σε αυτό συντελούν οι σύγχρονες εγκαταστάσεις, οι καθηγητές και το υπόλοιπο προσωπικό καθώς και οι ποικίλες δραστηριότητες ψυχαγωγικές και πολιτιστικές που έχουν σκοπό να κάνουν τον μαθητή να νοιώσει ότι ξεφεύγει από την στείρα εκπαιδευτική διαδικασία. Ήταν πράγματι ένας πολύ μεγάλος στόχος τον οποίο πετύχαμε.
  • Ελεύθερος χρόνος στον μαθητή: Ο σημερινός μαθητής όπως είναι γνωστό και εφ’ όσον βέβαια προσπαθεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του είναι ο πιο σκληρά εργαζόμενος πολίτης. Και τούτο γιατί είναι υποχρεωμένος για να ξεπεράσει τις αδυναμίες του σημερινού Ελληνικού Σχολείου αλλά και για να ανταπεξέλθει στον σκληρό ανταγωνισμό να καταφεύγει τα απογεύματα στα παντός είδους φροντιστήρια με αποτέλεσμα να υπάρχει ελάχιστος χρόνος για την απαραίτητη μελέτη και φυσικά καθόλου ελεύθερος προσωπικός χρόνος με ότι συνεπάγονται τα παραπάνω. Ο στόχος μας λοιπόν ήταν:
  • o Ένα ολοήμερο σχολείο που θα εκμηδένιζε την ανάγκη για απογευματινά φροντιστήρια.
  • o Στο Σχολείο μας λοιπόν οι μαθητές προετοιμάζονται από τους πλέον έμπειρους καθηγητές είτε για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις, είτε για τα πτυχία των Ξένων Γλωσσών, είτε για τα πτυχία της Πληροφορικής χωρίς να ξοδεύουν χρόνο και επί πλέον χρήματα τα απογεύματα για Φροντιστήρια και ιδιαίτερα μαθήματα.
  • Τώρα μπορούμε να καυχηθούμε ότι πετύχαμε τον στόχο μας και μάλιστα με αποτελέσματα εντυπωσιακά.
  • Πειθαρχία: Το Σχολείο μας μακριά από τα σημερινά φαινόμενα που ζει το σημερινό Ελληνικό Σχολείο (καταλήψεις, απεργίες) και υιοθετώντας ένα σύστημα πειθαρχίας προσπαθεί να παντρέψει το Παραδοσιακό Σχολείο από το οποίο περάσαμε οι παλαιότεροι με το σύγχρονο φιλελεύθερο πνεύμα της εποχής μας δίνοντας στους μαθητές μας το αίσθημα της ασφάλειας που είναι απαραίτητο για να επιτελούν απερίσπαστοι το καθήκον τους.